23 Temmuz 2011 Cumartesi

Kızlarımız biraz nazlı da ..

Geçen gün başıma gelen bir olaydan bahsedesim geldi. Caddebostan'da gittiğimiz bir eğlence mekanında meydana gelen olay kafamı kurcaladı da biraz. Kararsız kaldığım nokta ise kızlar mı suçlu yoksa erkekler mi ? Olay'a gelecek olursak ;
Eğlence mekanının tuvaletine girdiğimde elindeki sırt çantasını delilercesine kurcalayan 25-28 yaşlarında bir adam vardı. Ben işimi halledip lavaboya yöneldiğimde ise kafasını lavabonun içine sokmuş bir şeyler yapıyordu, 2-3 dakika bekledikten sonra kafasını kaldırdı ve "kusura bakma bekletiyorum"  dedi. Ben de önemli olmadığını söylediğimde ise "sapsarı dişlerle dışarı çıkmışım, bizim masadaki kızlarda biraz nazlı biliyor musun?" diyerek gerekçesini belirtti. Elindeki diş fırçasını gördüğüm sırada ise masasındaki kızların beğenme kriterlerinin ne kadar yüksek olduğunu belirtecek benzetmeler yapıp, "arkadaş bir güldüm gecenin başında, sonra bir daha gülemedim" diyerek çaresizliğini gösterdi. Benim yarı sessiz yarı olayı geçiştiren laflarımdan sonra kafasını iyice lavabodan kaldırdı ve "bir bakar mısın nasıl olmuş dişlerim" dedi. Ben ise "bundan iyisi şamda kayısı" diyerek adamın güveninin tavan yapmasını diledim. Artık işim bittiği için dışarı çıkarken, arkamdan hala bir şeyler söyleyen bu adama " haydi kolay gelsin " diyerek tuvaletten ayrıldım ve masamdaki arkadaşlara olayı aktardım. Gözler adamın masasına döndüğünde ve "nazlı kızlarımızı" görünce ise herkeste bir hayal kırıklığı meydana geldi tabiki. Yazının başında ki soruya dönecek olursak burda nazlı kızlarımız mı suçlu yoksa dişini fırçalamadan evden çıkan erkeğimiz mi? Ben kısaca şu yorumda bulunmak istiyorum nazlı olunca güzel olunmuyo kızlar bunu bilmeli, sarı dişli çocuğumuza da; bir sürü kız var kendini bana maymun etme 1 kız için demek istiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder