17 Mayıs 2012 Perşembe

Ronnie O'Sullivan

Selam eşek sıpaları ..

Bir gram özlemediniz beni biliyorum ama yinede ensenizde nefesimin olması iyidir .. Size adamın hası olan Ronnie O'Sullivan ile geri dönüş yapıyım dedim ..

Ronnie O'Sullivan
Blogu boşladığım şu 2 ay süresinde hayatta bir değişiklik olmadı diyebilirim, ama bilardo seanslarımızı arttırdık baya. E insan televizyonda görünce de oynayası geliyo tabisi .. Başlarda 2 topu sokmak için yırtındığımızı hatırlıyorum da şu aşamada baya ilerlettik gibime geliyor.

Bunda etkilerden en büyüğü belki Ronnie abimiz..

Snooker denen zımbırtıyı Eurosport 2 olmasa belki hala bilemicektik , ama sağolsunlar snooker'ı ve Ronnie O'Sullivan gibi renkli bir abimizi bize sundular. Adam hakkında çok bişi yazmaya gerek yok , 4 kez dünya şampiyonu, 5 yıl boyunca 1 numarada kalmış, 11 kez 147 olan full puan çekmiş (rakip sandalyede adamı izliyor sadece) , bunun dışında da bu adam tüm oyuncular ve otoriteler tarafından snooker tarihinin en yetenekli ve başarılı oyuncusu olarak kabul görmüş benim sözüme gerek kalmamış artık ..

Ronnie O'Sullivan
En çok beni üzen şey bu adamın 147 yapmaları .. Düşünüyorum da bizi, benim karşımda mesela Muratcığım olsa ve full çekse ve ben koltuktan kalkmadan onu izlesem, " para vermem olum ben o zaman" diye carlamaya başladım yani ..

Ronnie renkli falan dedin nedir numarası diyecek olursanız rakip oynarken kendi hatasına sinirlenen bir Ronnie O'Sullivan fotoğrafı yanda bulunmakta.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder